Vår i Las Vegas

Mandelblom på bar kvist.
 I Las Vegas börjar det spira så smått. Det är bara nån månad sen som det var minusgrader på nätterna här. Tog några bilder på den skira grönskan. Enligt väderleksrapporten är det varmaste februari sen mätningarna började! Verkligen välplanerat av oss att komma just denna veckan. Det har varit underbart väder. Många sköna promenader har det blivit. Lite glest med grönskan Men jag lyckades hitta några godbitar.
Blommande buskar som jag aldrig har sett förr. Är det nån där ute som vet?
Ståtlig palm
Min nya trädgårdshatt i buffaloleather!
Nu ska det bli skönt att komma hem och se vad som hänt hemma i trädgården dessa två veckorna. Sätta fart på pelargonierna om dom överlevt. Så lite fröer och bara mysa.
 Orangea skönheter. Många fina buskar här. Tog frö på en som jag ska provså hemma. Den verkar vinterhärdig eftersom här också är minusgrader på vintern. Hittade även ett fint gräs med fröställningar som jag nöp av.