Paradiset!

Har jag hamnat i paradiset? Man får inte nog av att fota de enorma rhododendronbuskarna. Till skillnad mot förra året så lyckas alla blomma samtidigt.
Den gula är en riktig pärla. Den tappar löven på vintern.
Närbild på den gula.
Detta är ena hörnet av trädgården. Vad skymtar jag där bakom den lila. Ser ut som om där är en röding bakom, i hörnet. Och en vit. Detta måste undersökas.
Turen går in mellan Rhododendronbuskarna och Avenbokhäcken.
Där bakom öppnar sig paradiset. En hörna av trädgården som jag inte visste om. 
Jag bara njuter av vad jag ser.
Ooops! En skönhet till!
Titta och njut!
Här skulle man kunna stanna i flera timmar.
Lyckorusig av upptäcken tänker jag att det är inte var dag man får en sån här fin överraskning.
 Att paradiset fanns i vår trädgård hade jag ingen aning om!!!