Minns i november....

Att få så fina blomsterbilder i november är fantastiskt. Stockroserna kämpar på. Det har blivit lite kroppsarbete i trädgården denna helgen. Dahliaknölarna och begoniaknölarna är på vinterförvaring i källaren och pelargoniorna är i förrådet. Jag skulle gräva bort en pallkrageinramad rabatt, det visade sig att det var en maskerad rot av något avsågat träd. Fortsättning följer....
 
En röd ros, kärlekens blomma. Mycket kärlek i trädgården fortfarande.
 
Missan övervakar mig när jag far runt i rabatterna.
 
En rosa beauty!
 
Till våren har jag tänkt att snygga till i växthuset. Har så många ideer så jag håller på att spricka. Har många loppisfynd som ska husera där tillsammans med odlingarna. Persikoträden ska få gott sällskap.....
#1 - - berit lindqvist:

Nog bäst att du går i idé med dina idéer o ställer klockan på väckning i mars.